perjantai 6. helmikuuta 2015

Ompelu nurkkaus

Minun ompelupaikkani on kodinhoitohuoneen yhteydessä ja siellä saa koneet olla pöydällä valmiina aina ompeluun kun inspis iskee. Tehtiin sinne pari vuotta sitten pienimuotoinen remppa ja siinä poistettiin yksi korkea kaappi ja niin saatiin enemmän pöytätilaa sinne. Haaveilen kyllä siitä, että joskus minulla on ompeluhuone, ehkä sitten kun lapset muuttaa kotoa. No nyt olen kyllä tyytyväinen, että minulla on tämä nurkkaus. Olen varmaan ennenkin täällä blogissa sitä esitellyt mutta tässä muutama räpsy siivouksen jälkeen :)

Nuorimmaiselleni kudoin tälläiset "converse" sukat :)

Ne on sillä joka ilta jalassa. Tälläistä tällä kertaa, kivaa kun on viikonloppu edessäpäin. Tänään oli jo niin keväinen ilma kun paistoi aurinko ja etupihan rapuilta suli lumi:))
Iloista viikonloppua kaikille.

4 kommenttia: