perjantai 16. lokakuuta 2015

Kiva vapaapäivä

Olen nauttinut tästä aurinkoisesta vapaapäivästä, olen saanut siivota koko talon rauhassa. Petivaatteetkin on tuuletettu, sohva ja nojatuolit imuroitu ym. Kaiken tämän olen saanut tehdä rauhassa ja alusta loppuun asti yhtäjaksoisesti. Yleensä kun viikolla siivoan niin teen sen vähän pätkissä, joskus ehdin imuroida puoli taloa ennen töihin menoa ja loput sitten illalla, se ei aina tunnu siltä, että on siivonnut. Kauppareissulla palkitsin itseni ihanalla kukkakimpulla, olin sen ansainnut :)



On ihana sytyttää myös kynttilät palamaan.


Pitkät sukatkin sain viimein valmiiksi, ohjehan oli blogista Life with Mari. Ohje oli tosi hyvä.




Nyt saa viikonloppu alkaa ja taidampa istahtaa olohuoneeseen telkkarin eteen. Ihanaa viikonloppua kaikille :))

12 kommenttia:

  1. Mahtavat sukat olet saanut aikaiseksi, hienoa että onnistuit ohjeella!:) nyt saa talvi tulla noiden sukkien puolesta !

    Rentouttavaa viikonloppua!:)

    VastaaPoista
  2. Aivan ihanat sukat <3 Nuo kelpaa vetäistä kylmillä ilmoilla jalkoja lämmittämään!

    Sitten asiasta kolmanteen... Olen kokeillut jo usean kerran linkittää blogiasi oman blogini sivussa olevaan lukulistaan, mutta jostakin syystä blogger herjaa osoitettasi, enkä ole saanut siis blogiasi sinne. Onkohan sulla hajua ongelmanratkaisuun? Ja sitten mietin onkohan muut saanut sun blogin linkitettyä omaan mahd. listaan!?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Eerika, tuohon ongelmaan en kyllä osaa varmaan auttaa, olen iloinen siitä että haluat minun blogini lukulistalle :)) tuo myhome-jaana kirjoitetaan yhteen ilman välejä, olisiko ratkaisu siinä?

      Poista
    2. Hei Eerika, tutkin vähän asiaa ja koita siihen osoitteeksi
      myhome-jaana.blogspot.com, jos sillä pääsisi :))

      Poista
    3. Olen kopioinut blogin osoitteen suoraan tuosta ylhäältä, mutta koklaan vielä kirjoittaa sen itse... Muistelen, että joskus mulla oli ongelmaa johonkin blogiin lukijaksi liittymisessa ja sitten jonkin ajan kuluttua se sitten onnistui. Jospa tämäkin olisi nyt jotakin väliaikaista... :)

      Poista
  3. Ihan täydelliset sukat, just tollaset mä tarvisin :)
    Valoisaa viikonloppua sulle ja kiitokset kun kävit kurkkaamassa pientä blogiani!

    VastaaPoista
  4. Tosi hianot sukat! Ja kyllä "oman kylän" kukkakaupasta oot hankkinu ihanan kimpun:-) t.martta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Martta, kukat on juurikin oman kylän kukkakaupasta :))

      Poista
  5. Voi kuinka ihanat sukat, ♥
    Ja niin kaunis on tuo kimppukin...

    VastaaPoista